رئیس جمهوری ونزوئلا در مورد بیماریش بی‌ احتیاطی می‌ كند
نوشته شده توسط : swot

بنا بر گزارش ایرنا ،روزنامه اسپانیایی 'ال موندو' به نقل از منابع مذكور می‌ نویسد كه از زمان پیدایش مشكلات جسمی‌ چاوز تقریبا یك سال گذشته و هشت ماه از زمان دو جراحی وی در كوبا می‌ گذرد اما در این مدت چاوز نه حرف خانواده خود ، نه حرف پزشكان و یا حتی نصیحت های دوست و استادش 'فیدل كاسترو' را نیز قبول ندارد .

به رغم وخیم شدن وضعیت جسمانی‌ چاوز كه وی را مجبور كرده كه امروز جمعه به منظور انجام عمل جراحی جدید به كوبا سفر كند ، رئیس جمهوری ونزوئلا به برنامه های سیاسی خود در این مدت ادامه داده و آنها را ترك نكرده بود .

در این راستا چاوز چند روز پیش اعلام كرد كه پزشكان در همان قسمت‌ از بدنش كه سلولهای سرطانی را یافته و خارج كردند ، تومور جدیدی پیدا كردند و امكان بسیاری وجود دارد كه تومور بدخیم باشد .

به گفته منابع نزدیك به چاوز ، او نصیحت پزشكان و خانواده خود كه به وی توصیه می‌ كنند كه استراحت مطلق داشته باشد را گوش نمی‌ كند .

در این مورد ،' لولا دا سیلوا ' رئیس جمهوری سابق برزیل ، 'فرناندو لوگو' و' كریستینا فرناندز كرچنر' رئیسان جمهوری پاراگوئه و آرژانتین نیز به او اصرار نمودند كه تحت معالجات توصیه شده قرار گیرد و به توصیه های پزشكان و خانواده خود گوش دهد .

منابع مذكور ادامه می‌ دهند كه لولا و' دیلما روسف' رئیس جمهوری برزیل ، هنگامی كه چاوز بیماری خود را اعلام نمود ، به وی توصیه نمودند كه در بیمارستان سوری – لبنانی شهر سائو پائولو بستری شود اما چاوز پیشنهاد آنها را رد نمود .

منابع می‌ افزایند كه چاوز نمی‌ خواهد در هیچ كشور دیگر جز كوبا بستری شود زیرا معتقد است كه فقط در كوبا راز جزئیات بیماری سرطان او محفوظ می‌ ماند .

از سوی دیگر این منابع خبر می‌ دهند كه چاوز به منظور ادامه فعالیت های سیاسی خود در استفاده از استروئید ها زیاده روی كرده و این سبب شده كه بدن او تورم و پف داشته باشد و در این رابطه اولین كسانی‌ كه به او توصیه نمودند كه استروئید ها را ترك كند ، مقامات پزشكی‌ و دولتی برزیل بودند.

اروپام **1234**1832*





:: برچسب‌ها: خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: